Contact Info / Websites

All 10 game Reviews


Raars memory Game Raars memory Game

Rated 5 / 5 stars

love it

haha so u took my advice after all huh? :D



Valentine Smoochie Valentine Smoochie

Rated 5 / 5 stars

lmao!

now THATS a papercut!!!!!


People find this review helpful!

Wolf Games Apple Shooter Wolf Games Apple Shooter

Rated 5 / 5 stars

lol

shoot him in the nuts people!!!


People find this review helpful!

HTF Easter Smoochie HTF Easter Smoochie

Rated 5 / 5 stars

O.O

who ever knew easter could kill? lol but funny as hell!!



Phoenix Wrong The Game 3 Phoenix Wrong The Game 3

Rated 5 / 5 stars

not bad

i think this was accually quite good. the beginning made me laugh. how long did it take you to make this? anyways im giving u a decent score i hope u like it. hey also inform me if you ever make another phoenix wrong flash if your not to buisy k?.

c ya later mate. also good luck on your other flash movies if you make any.


Heil responds:

along time


Eevee Flash Dressup Game Eevee Flash Dressup Game

Rated 5 / 5 stars

go f*ck urself silversurge

dude this was good except the clothes the eevee couldve been made better and cuter buy silver ur just jealous and the only 1 whos brain dead is u. i admit i do love pokemon but in not brain dead...still it dont give u the right to call people who like pokemon braindead. and dress up games have gotten better u just havent seen any good ones yet.

anyways very good i like it.


People find this review helpful!

A NSMB Scene Creator A NSMB Scene Creator

Rated 4.5 / 5 stars

hmmmmm

im not really into make it yourself scenes it is good though anyways nice work... anyways peace. !,,!



Dress-up Mario Sunshine Dress-up Mario Sunshine

Rated 0.5 / 5 stars

warning!

do not remove the belt unless u wanna c a willie
i repeat do not remove the belt unless u wanna c a willie

i have said this so be warned if u remove the belt and c a willie then dont blame me or anyone else but yourself because u took it off!!!



South Park Movie SoundBrd South Park Movie SoundBrd

Rated 5 / 5 stars

sweeeeeeeeeet

hahaha i like it
especally the kyles mom is a big fat bitch
lol
make more make more!!
lol loved it.
i wanna c more please make more like this please! ^_^



Pokemon Quizz 1.4 Pokemon Quizz 1.4

Rated 5 / 5 stars

sweet

that was really good man i loved it its accually 1 with no people fucking each other in it for once. great job man. your goin on my favourites =)

i hope u like the score im giving u because i want u to get good numbers and ratings man i hope u get better scores 2 good luck.


Aprime responds:

ty dude

www.aprime.tk